tirsdag 7. april 2009

bArCeLoNa <3

Nå er det bare noen dager til jeg og Daniel reiser til Barcelona :D
Og vi gleder oss skikkelig til sol og rundt 20 varmegrader!! :)

Vi reiser mandag 13, så det er fremdeles mulighet til å ønske oss god tur ;)

Ellers for tiden går det i jobbing, fikk lønn idag og det smakte godt. Så vi har kjøpt oss en vitrineskap som vi har diverse pen/vinglass i, utrolig fint i stua vår nå.
I tillegg kjøpte vi oss et stooort fint speil til å ha på den store kjedelig soveromsveggen vår :)
STAS :)

Som sagt er det ikke lenge til vi drar, til de som forventer postkort får de sende meg en adr på meld eller noe i den duren :p

Tja, noe mer fornuftig dekk vil vite?

Nå har jeg snart hatt lappen i TO ÅR, utrolig som tiden flyr. Får håpe jeg er forsiktig å ikke mister den før den 18. kommer ;)

Ellers skal jeg se Stay Alive nå, her jeg ligger helt alene i senga mi.
Har nettopp komt fra jobb (senvakt) og Daniel er i Misvær med familien. Koselig gjeng som hygger seg med fotballkamp og en påskepils ;)
Skal bli koselig å ta seg en tur dit på torsdag :)

Whats new with you?? :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

God påske og god tur jenta mi!!
Skal hilse fra fam på Mogreina!!!

Pappa
P.s Savner deg!!

Ze Brosowic sa...

og eg som alltid har trudd at det var i taket på soverommet ein skulle ha speil...:P

Lena sa...

Rosa faktisk... ting skjer skjønner jeg:p:p
håper vi ses på søndag, skal gjøre mitt yderst beste! Ska henge med Åshild i mårra, så vi samkjøres da:)
Fortsatt.. savner bilder av leiligheten;)

Ida :) sa...

Takk Pappa! :)

Knut: hehehe, du har et poeng ;) Men det var finere på veggen, må ha et større i taket ;p

Lena: hehe, well what kan I say?? :p
JA, håper det jeg også!! :D
Hehe, kan ikke legge ut bilder før det er ryddig, bildene er tatt og overført til datan ;) hehe

Torbjørn sa...

Bare så vidt du fortsatt har lappen då:p Det var nære på!

Stine - the one and only. sa...

jeg savner virkelig en oppdatering her. litt bilder fra barcelona, og kanskje et par bilder av katten deres og litt ellers fra hverdagen.

eller forresten... jo, JEG SAVNER DET VIRKELIG!!

Håper du har det bra :) savner deg masse! si i fra om du skal til bergensområdet en gang i sommer da! jeg skal si i fra om jeg nærmer meg en del av landet hvor du kan befinne deg. klemmer :)

Anonym sa...

Skjere no mer hera, ellllller!!!!!!!!!

anne sa...

OPPDATERING PLEASE!!!