torsdag 17. september 2009

1 år som verdens heligste jente! <3

Nå har jeg og Daniel vært i lag i 1 år, bodd i lag i 9 mnd og vært forlovet i litt over 1 mnd :)

-Jeg er heldig!-

Se hvor kjekk han er! :D

Ida stiller spørsmål til seg selv;
1. Har du det bra med Daniel?
- Jeg har det utrolig bra, nyter hvert sekund.

2. Er du lykkelig?
- Jeg har aldri vært så lykkelig, visste ikke at kjærlighet kunne være så samstemt og fantastisk :)

3. Tror du at dere kommer til å være sammen resten av livet?
- JA, det vet jeg. Det blir bryllup, men ikke enda ;)

4. Hva fikk du i gave av Daniel i denne anledning?
- Hehe, jeg fikk brødrister, vannkoker, røde roser og et kjempekoselig kort :) + middag på restaurant :)

Nå tenker du kanskje; huff Ida, dette var klisje!
Men vet du hva??
Livet mitt er på en måte en liten klisje, det har vært et eventyr fra dag 1 !

Er utrolig glad i deg min kjære <3>

6 kommentarer:

anne sa...

du e jo bare søde :)

Elin:) sa...

Sorry!! Skal legge inn bryllupsbilde av dåkke når den tid kjeme;)

Ja det er alt for lenge sida vi har snakka!! Tenkte på deg i dag faktisk! Sat å leste på gamle blogginnlegg og kommentarar, så då kom eg til å tenke på alt tullet vi fann på i tredje klasse! Det va tider det!!:D Hehe...trur vekkarklokkene vi hadde skrudd på og lagt på vent på rommet ditt den natta tar kaka:p Good memories!! Eg ler når eg tenke på det:D

Med meg går det bra ja! Men trur vi har litt anna studieløp enn dåkke! Men det går fint...trivast i grunnen på sjukepleien:) Hadde jo egentlig forventa at eg skulle trivast då..men det kunne jo vere at eg ikkje gjorde det liksom:p
Sånn ellers har eg det veldig fint! Masse herlige folk i klassa, bra Sygnafolk rundt meg og ei god bibelgruppe!! Så eg kan ikkje klage på det sosiale akkurat:)

Korleis har du det då?? Som forlova og greier?;) Trivast du i Bodø, på sjukepleien osv..?? Åhh..eg savna Nord-Norge altså! Det hadde du ikkje trudd eg skulle sei..!??;P

Det her blei veldig langt, så no forventa eg et langt svar tilbake;) Hehe..

Glad i deg, eg, Ida:)

Stine Elise sa...

HEisann Ida! Hvordan går kampen? Får du spilt? Jeg sitter her og prøver å arranger det hersens stykket (egentlig liker jeg det veldig godt; "Moon River"), men det jeg ikke liker er å MÅTTE arrangere det for strykere. Jeg har, som du sikkert vet, ingen erfaring med strykeinstrument. Sett bort i fra det halve året i 1980 da jeg spilte hardingfele. Hvorfor jeg slutta? Nei, læreren flytta...Triste greier. Jaja, men nå sitter jeg her igjen da. Stryk. Hvordan spiller man på det da?

Ellers prøver jeg å finne sang å synge på forprøven. Som du vet er jeg relativt nervøs for Mattis skal jo spille til. Og han har ikke hørt meg synge enda. Så jeg bør egentlig finne en sang fortest mulig for dette trenger jeg virkelig å øve på.

Men nå skal jeg gå tilbake til mine høyt verdsatte hestehår-gnikkere, så vi snakkes.

Klemmer :)

Stine Elise sa...

Hei igjen.

I dag har vært en ganske så bra dag. Jeg fikk overraskende positiv tilbakemelding på det forhatte arrangementet mitt, men nå er det altså nesten over. Nå skal jeg bare ordne på det jeg selv ikke syns fungerte og det musikerne ikke syns fungerte.

Hvordan har dagen din vært? Spiser eksamensnervene deg opp? Jeg håper det går bra, det gjør jo det. Som du sa; dette halvåret var det verste på hele utdanninga, så hold ut!

Nå sitter jeg her og prøver å lage en problemstilling innenfor instrumentalmetodikk og en i musikkpediagogikk. Det er ikke så lett. Helt ærlig så er det utrolig tørre fag. Merkelig det der...

lurer du forresten på hvorfor jeg skriver evig(!) lange innlegg på bloggen din hver dag? Jo, det er for at du skal oppdatere den! For se: kommentarer!

Jippi!

Stine Elise sa...

Ja, kjære dagbok, da er vi her igjen da :)

I dag har jeg fått lønn. Det var digg. Så nå står valget som kjent mellom klær og julegaver. Hmm. Vi får se, for juleshopping i Bergen er ganske intenst.

Men sånn går nå dagene her oppe da. Nå sitter jeg atter en gang fast med oppgaver, så vi snakkes!

God natt :)

Marianne sa...

hei Ida:) så koselig å høre fra deg og få kommentar på bloggum. ja, jeg har det veldig bra. er ferdig på sosionomstudiet, og jobber relatert til dette - i tillegg til å studere på deltid. trives veldig godt med det. håper det står bra til med deg også!? gratulerer så mye med forlovelse og greier - så moro;) smil fra marianne:)