lørdag 17. april 2010

Våren er her :)

Nå er vi i april, og jeg har enda ikke skrevet et innlegg siden nyttår - skam seg!

So here it goes!

Idag har vi har storrengjøring av huset, evt det man ofte kaller vårrengjøring :)
Det er så deilig når det er gjort, musikken på full guff og støvsuger'n som dansepartner!
I kveld får vi besøk av et vennepar, så da blir det god mat, vin og dessert.
KoSeLiG =)

På mandag begynner siste eksamen for året, hjemmeeksamen på 3000 ord som skal skrives alene. Blir spennende.
Om en uke begynner jeg på stadiontunet sykehjem som sykepleierstudent, der skal jeg være i 8 uker - OG da er det sommerferie - altså; JOBB!
Men det skal bli godt å komme seg opp fra skolebenken og ut å gjøre nytte for seg.

SoLa VaRmEr Og HiMmElEn Er BlÅ - NYT VÅREN!! :)

TJOHEI!

3 kommentarer:

Einar Isak sa...

Høres ut som om du har de kjempe bra Ida :) E ein evighet sida æ ha sjett dæ, kanskje du kjem på balejazz?? :P

Du får iallefall kos dæ me din kjære å vårrengjøringa! :D

Hilsen Tolljingen i baleby :)

Annemariebull sa...

oi! det var på tide! Godt å se liv her igjen. kos deg som vaskekjerring! ;)

Annemariebull sa...

Torgeir driver å kommenterer i mitt navn han. Men mener det samme som han bare at jeg ikke kaller deg kjærring og slikt :)

Håper alt er bra! Hurra!