søndag 29. juni 2008

Sommer, endelig :)

Nå er det sant som Elin sier, det er lenge siden sist på denne siden... ;)
Kort oppsummering; Sygna er over, eksamen er vel overstått, sommerferien har begynt og jeg nyter livet.
Forrige uke var jeg en tur i Sverige med Torgeir, Sigve, Lena og Hanna for å shoppe snop og endte opp med hårfaring både av meg og Hanna. Det var kos :D
Deretter gikk turen til MellomFrogner gård i Høland hvor vi lekte oss med luftgevær og lekesoldater i hagen. Nå i helga har jeg hatt besøk av mine kjære småsøsken Håkon og Mette, vært en tur hos Janne min vennine, vært i Odal hos Malin og Jonatan i det nye huset deres, idag dro jeg og brodern opp til Aronsløypa og gikk Kjøsterudjuvet og da vi kom hjem lagde vi middag 0g muffins :)

Gjengen hos Hanna, i Særp :)

Hanna med hårfargen i håret ;)
Lena i sitt kjente humør, blid og trøtt :P
Bilde jeg tok i skauen i Rakkestad Klar til skytekonkurranse, som jeg forresten vant mot.....

...Nemlig Peder ;)
Meg som nyter sommeren :D
GOD SOMMER!!! :)

8 kommentarer:

Lena sa...

halla:)
hvis d er greit kommer jeg i mårra å henter deg så vær klar:p:p

je har d fint her hjemme, så herlig:)
håper du har d fint!
skal ta synstest i mårra forresten:s jaja...
love u darling!

sirBull sa...

Haha! Ida har spam! :D

Bare å ta turen til Rakk'sta er hjemme aleine hele uka. (bror jobber da)

Elin:) sa...

Bra, Ida!! :) Alltid kjekt når folk oppdatera! Ser ut som du kosar deg - bra:) Du får helse alle kjentfolk som du treffe på:)

Bare litt under en måne til vi treffast igjen! Det blir så bra! Skal du vere hos Silje før UL, eller skal du til Anne Maren?:)

Klem<3

Anonym sa...

Hei Ida:)
Korleis e livet? Har du det bra?
Såg utrulig koslig ut å møte igjen folk..nydlelege bilder:)

Begynt nedtelling til avreise noe eller?:P hehe.. Fytti, du e heldig!!:)

Klem frå Lene-jenta:)
Glad i deg <3

Elin:) sa...

Det er bra:) Joda, eg er der i helga! Gleda meg sjukt til å sjå dåkke igjen!!! Klem<3

Anonym sa...

Hei Ida<3
Så koselig post du har lagt ut<3 Å eg kjenne at eg savne deg!! Men nedtellingen går nedover (selvfølgelig, hehe) mot UL-uken(e)=) Er det helt bestemt at du skal kjøre ned noen dager før? Eg ska forberede en god veiforklaring eg;P Ikke at eg har kjørt den veien der før da, men det kan ikke være så vanskelig=) Det vanskeligste blir sikkert fra byen og hjem til meg:P Men det fikser vi!
I dag har eg vært på tidligvakt, som resten av uka:) Det er kjekt det, for da har eg dagen etter jobb:) I dag va det NYDELIG VÆR<3 Eg og broren min e alene hjemme denne uken, så vi grillet til middag og så har eg bare ligget på terrassen og slikket sol<3
jepp jepp...
Går det fint med jobben din? Er det gøy?

Veldig glad i deg Ida!!
klemmer

Anonym sa...

Må sei eg skjønna det..ekje berre berre å reise frå alt en har vore vant med i 19 år liksom.. Men eg trur i alle fall at du klara deg utmerka bra;)

Åja, eg gledar meg max til UL..blir godt å sjå deg igjen:) <3

No har eg akkurat gjort ferdig bestilling av bilder...heilt frå 2.kl til no..vart over 900 bilder:S hehe..så om det ikkje tok lang tid å sortere, tar det iallefall lang tid å lage album:P hehe..jaja..

Elles har det gått i soling, i dag i vert fall..steik kor varmt det e.. har funne ut at eg har varme-klaus:P hehe..hm..rart, men sant!:)

Men no må eg rett og slett hoppe i loppekassa, som pappa bruka å seie:P så truddelu;)

*sommerklem*

Anonym sa...

Du.. altså.. gått at du oppdatere innlegg, men husk ao profilen, elle ka søren an hette :p ;) du går ikje lengre på Sygna.. ti for usa nå ;) :D