fredag 15. august 2008

Ting tar tid...

Nå har jeg ikke skrevet på veldig lenge og jeg er fullstendig klar over at det er veldig dårlig ;)
Men nå nærmer det seg avreise og ting blir hektisk.
Jeg reiser 26 august og det er ikke lenge til...!!
Men for å infomere litt så er saken slik.
Jeg reiser til USA for å ta utdanningen min, en del av den i alle fall. Jeg skal bo i en by som heter Sioux Falls og som ligger i Sør Dakota, dit reiser jeg med ei venninne som heter Anne Maren.
Vi skal være i USA i forløpig 3 år, resten tar vi derfra.
Ellers i sommer så har det gått i venner og besøke kjente rundt om i hele Norge, alt fra Stavanger til Trondheim.
Ellers vil jeg bare si til alle kjente at det bare er å følge med på bloggen, noen får kanskje en mail i ny og ne.
Også snakkes vi til jul ;) ;) ;)

Det kommer sikkert litt flere innlegg fremover :)

2 kommentarer:

Stine Elise sa...

åååååå, Ida. Eg saknar deg:( det er så tomt her, og eg flytter på mandag, og eg har ingen aning om ka eg går til! (utenom at eg har fått penger av kona til kateketen for å kjøpe blomster til ei dame ho leigde leilighet av då ho budde i volda. så eg har nå i allefall ei å gå til...)

MEN du flytter. Er du klar?spent?nervøs?gira på å ta ein telefon til meg? ja? eg skal forresten til Las Vegas før neste sommer, så då vert vi innanfor samme landegrense att. tanta og onkelen min har kjøpt hus der, og etter 30år fant pappa ut at no, no har tida komt for å reise til USA. men det kjem vi tilbake til.

eg trur eg må gå å pakke. (dette er kjempe skummelt!!!!!)

klemmer:)

Stine Elise sa...

og lykkeLYKKElykke til! dette går bra:)