lørdag 23. august 2008

Ohhh yeah!!!

Da er rett og slett ALT i boks for avreisen!!

I dag fikk jeg visum i posten, for noen dager siden fikk jeg lån og stipend inn på kontoen, Anne Maren kommer på mandag; OG VI REISER PÅ TIRSDAG :D :D



Nå nærmer det seg virkelig og endelig kan jeg begynne å glede meg skikkelig, alt er i boks!

Jeg har pakket masse, men er snart ferdig med det også. Mens stakkars Anne Maren sliter med å begrense kofferten ;)

Jeg tror nesten jeg begynner å få reiserfeber jeg nå, roomie'n min har lovet oss tour i Sioux Falls når vi kommer og alt er bare fryd og gammen!

AMERICA HERE WE COME :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

reisefeber? snakker om... det lyser det i allefall ikke fra blogginnleggetÜ

her er det fadderuke, og hvordan den har gått, kan vi ta over telefon. eller, det har vert kjempe kjekt! virkelig! tror dette blir et fantastisk år, og jeg vurderer egentlig å bli her litt til. hehe

ikke gløm meg når du flytter da! eg vil treffe deg til jul, i allefall, og før du veit ordet av det så er jeg i USA. (pappa har lova tante&onkel i Las Vegas å besøke de før neste sommer, og eg skal bli med. så da veit du detÜ)

men nå fortsetter fadderuka her, så vi snakkes. hehe

kjærleik&hugleik!

Anne Maren sa...

klar eg og! å d besta e at d vise seg at eg trur eg ikje slite me plass ligavel :D men så trur eg ikje klesskapå e så store der borte, sånn at eg kan sikkert begrensa d uden at d jer noge :p hehe

I'm coming babe! :D