søndag 17. august 2008

Overraskelse og besøk :)

I går ble jeg ført med bind for øyene til Jessheim, hvor jeg gikk rundt i sentrum med bind for øyene mens jeg leide mamma og Bent, hvorav jeg fikk en del morsom blikk.. (har jeg hørt)

Etter å ha suset rundt litt i sentrum ble jeg ført inn på Peppes Pizza hvor hele familien var samlet for å gi meg en minnerik avskjed før jeg flytter til USA. Totalt i løpet av kvelden var vi hele 30 stykker på Peppes for å ha en fantastisk flott kveld.
Litt ut på kvelden lurte min lillesøster Anniken på om jeg ville være med å kjøre karrusell på tivoliet som er nå under Jessheimdagene, så da gjorde vi det. Den var kjempemorsom og Anniken lo så hun nesten tisset på seg ;)

Dette var virkelig en minnerik kveld som jeg satte utrolig stor pris på, med alle kjære familiemedlemmer, store og små.
Både fra Jessheim, Stjørdal og Rendalen :)

For en gjeng!

Ellers i dag kommer Lena en tur på besøk, på Fredag hentet jeg Sigve og Peder i Oslo da de kom fra Rena.
Vi stoppet hos Peder og spiste litt pizza og drakk iste, koselig å oppdatere litt :)
Deretter tok jeg og Sigve turen til Rakkestad og fikk servert varme rundstykker og godt pålegg av Mamma Bull :)
Sigve var relativt sliten etter å ha mestret noe vi alle er svært stolte av! HEIA SIGVE :)

Tja, hva mer kan jeg si...
Det er på tide å begynne med pakkingen snart! Anne Maren kommer hit til Drammen om nøyaktig 8 dager og 8-9 timer :D:D:D
OG da nærme avreisen seg med stoooore skritt!! :D

Her er noen bilder fra nett som beskriver litt Sioux Falls:

En liten del av skolen


Byen på natterstid


En av fossene i Sioux FALLS :)


En café og litt butikker


Jeg tror man kan se skolen herfra ;)


En stor park i Sioux Falls


Det omtalte super8 motel
I CAN'T WAIT!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

åshildåshildåshild sa...

jeg så kommentaren din bare en månde senere enn du sendte den inn da:P
og tolket jeg dette innlegget riktig hvis jeg tror du gleder deg eller? :P hehe
jeg gjør det sjæl jeg ass!

Lene :) sa...

Så søt og snill familie du har:) <3 Alle blikka var vel kanskje verdt det..?! hehe..

Har du fått bildene forresten? Det vart en del for å seie det slik:P hehe.. Kan jo alltids hende at der e mange du ikkje vil ha, men det finne du ut:) Kan jo sei at du har fått en fin start på innsamlinga di:) Har du kjøpt deg ny pc forresten..? Eller skulle dei kanskje berre fikse den gamle..!? hm..håpa det ordna seg i alle fall:)

Korleis e det med nervane no da?:)

Glad i deg:)