fredag 6. februar 2009

Internett er på plass :)

Så nå er vi endelig på nett igjen og dere der ute i den store verden (evt norge og england) kan følge med på hva som skjer !

Her i Bodø er det skrekkelig kaldt og det blååååser fælt, men det er fremdeles helt nydelig natur her oppe selv om det ikke er uutholdelig varmt.. :p
Ellers jobber jeg endel, i hjemmetjenesten, av og til i hjemmehjelpen med vasking.

I går hadde jeg min første tur på treningsstudioet i byen hvor jeg meldte meg inn og har planer om komme tilbake ganske så ofte. Så nå blir nok formen finfin etterhvert :)
Det finnes et bedriftslag i håndball som jeg tenker på å slenge meg med på, men vi får se åssen det blir.

Så slik går nu dagan, ka meir dåkker vil vit?

I helga skal Daniel jobbe litt og ellers blir det vel kanskje en aldri så liten tur på treningstudio og resten av tiden med avslapping og sprell..! (evt i en annen rekkefølge)

Tjoohei!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

grattis med internett... d var søren meg på tide:p

Anonym sa...

YEY! endelig internett!!! :D
he venta paa denne dagen for aa sei d saann! fekk sjokk naar eg saag deg som "away" paa msn..! (foer eg saag bloggen) :P hehe gratla me nett! naa forventes d mer deltagelse ;) hehe

Kua sa...

jippi internett nå håper jeg det blir liv i bloggen din gleder meg til mars det håper jeg du gjør også:)


ps: du må se bloggen min også du må se på alle innleggene gå inn på
www.supermette.blogsspot.com det er min blogg:) savner deg:)