lørdag 21. februar 2009

Updates :)

Nå er det helg, rettere sagt JOBBEhelg... :p
I helga jobber jeg og det er igrunnen veldig greit, for da tjener jeg penger og sparer penger på å ikke dra ut med venner og bruke penger ;)
(godt tenkt hva?)

Nå har jeg laget lakse"gryte" som er ufattelig enkel og veldig god, så fort Daniel kommer hjem blir det middag :D

Ellers skal jeg opp tidlig i morgen også for å gå på jobb, og dagen etter der også...!
Men i kveld skal jeg bare nyte laksen og sovne på sofa´n i armkroken til Daniel :) <3

Ellers jobber jeg endel og prøver å få til litt trening nå som jeg ikke er syk lenger (har forresten vært syk :p )

Og så har jeg også vært så heldig å være fadder til Malins nydelig sønn Izac Andre. Barnedåpen var herlig og vellykket, jeg koste meg virkelig :)

Ellers, Kåffer har du ikkje bart!? :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Koffer har du ikkje bart?? den er ganske gamel Ida... :p:p

Ida :) sa...

hehe, det er bloggen min også.. :p
De matcher :p

Anonym sa...

nice! derfor eg og bur i en saa lost langt vekke village, saa eg helle allre faar brukt peng.. men saa ska eg te exeter naa da.. :P hehe men he faat spart opp temmele bra te naa :)

kjekkt aa sjaa bloggen oppdatert, sjol om den e gammel ;)