søndag 16. mars 2008

Sunday

To day we went to church, and here it's a lot different than back home. It's more alive and more music. It was fun to see how it "works" here and it was nice, and the church was anything but empty- cause it was a lot of people there.

So when we got home we played some music, playstation 3 and guitarhero with band. It is great fun, even for adults ;)
After a while playing we figured that today would be a nice day to work out a little,so I went running on the beach and the rest of guys stayed home working out in the garage.
And now everybody's showering (something I should do soon too) and then we are all going out to dinner.
More updates to come :)


Could you find a better place to run than this?

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!!
Vi vil også!!!!!! Ser og høres ut som du har det topp. Vi sitter på jobb og kjeder oss. Reiser på Ustaoset etter jobb på onsdag. NYT LIVET. Hils til alle!! Stor klem fra mamma og Bent.

Ida :) sa...

hehe, hva kan jeg si??
Vi storkoser oss, slapper av og tar livet med ro. Kjempedeilig. Nå har vi akkurat spist en meget amerikansk frokost, egg, bacon, brød og sjokolademelk ;) Mens vi så på tv da selvfølgelig :)
Dere må kose dere på Ustaoset og være forsiktige. (barn:P)
Men nå må jeg løpe på badet, for jeg og lena skal en tur på stranda og ta bilder ;)
Klemmer fra meg :)

Torbjørn sa...

11 timer er ikke så mye med tanke på alt det vi fikk gjort på de timene:)

Men bilen er jo EU-godkjent, så det var trygge 11 timer!

Torbjørn sa...

Var nesten ikke trafikk. Men vi hadde mange stopp, og gjorde mye mer enn det som står på bloggen!

Her er det varmt ja. Noe varmere enn i USA, selv om det ser varmt ut der og...

Anonym sa...

Herlig, herlig, herlig, herlig, herlig..for å understreke det eg vil sei...HERLIG!!;) Ser ut som dokke har det himmeelsk der borte! Ah, eg også vil bort dit!! Urettferdig!!:P hehe.. Neida..men kos deg litt for meg også;)

Plana om nokken store outreach der borte da? bortsett fra å reise til florida? Forresten..hils til tante og onkel viss du ser dei i florida;) eg har LITT likehetstrekk me tante jaffal:P hehe..

Anyway..have fun;)
Glad i deg, så ver forsiktig der borte;) hehe..

Torbjørn sa...

Har du ikkje nettopp lest ein post med masse bilder då??? Om ikkje frå Mali så likevel...

sirBull sa...

Nå er det på tide med en liten "update" sweetheart! Blitt noen f-16 eller? Haha. Drøm :P

Elin:) sa...

Hei!!
Eg koste meg i Trondheim!:) Vi hadde fint vær og herlige daga! En del shopping blei det og tid til..hehe:P
Trondheim e virkelig en fin by! Gleda meg til korturneen eg:)

Kos deg vidare i USA, og hels Lena!

Kjempe gla i deg<3

Elin:) sa...

Og forresten: Eg har fått tak i den versjonen av Amazing Grace som du ville ha:) Det va me LeAnn Rimes sant? :)

Anonym sa...

If it was words for how much I want to be in your shoes right now, I would have said them..!!! I envy you so much! Yet, I am actually happy for you, deep down where no one can reach ;) haha.
Enjoy your time! Wish you all the best!! Spend some money for me too ;) Money isn't everything; life is! :)
Love, Anne :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.