fredag 7. mars 2008

A weekend for homework...

This weekend will most likely be filled with homework, it's really much to do at school theese days. Often because it all comes at the same time, this time it's about three or four professions at the same time.
It's pretty much stress, but I'm just thinking that in about 5 days I'll be on my way to a warm and sunny place where I can relax and think about everything else but homework! :)
I'm so ready to relax and don't worry about so much.
A lot of students are going away this weekend so it will very quiet here, I guess that's okey since I'm going to do schoolwork anyways..
Have a lovely weekend folks! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen!!!!!!!
Kun få dager igjen til avreise, jeg er bare så sykelig sjalu nå!!!!
Men jeg ønsker deg en megafin tur til unaiten. HI HI
Savner deg mye i drammen.
Fikk du gjort mye i helgen da???
Koser og klemmer fra STOREBROR

Ida og Daniel sa...

Hei klumpen min!!
Nå er det ikke lenge igjen, vi gleder oss som noen småunger! ;)
(hvilket vi kanskje er)
Savner dere masse også, får slossa meg med gutta her da. Men de tar jeg jo lett, så det er ikke det samme :p
Fikk gjort endel i helga, satt fra fredag til søndag- nesten i strekk..
Bra sliten på søndagskvelden :)
Hils til mamsen!!
Klemmer :)