søndag 7. desember 2008

11 dager igjen...

11!!!!!



Did I mention; 11 DAYS?!?!

4 kommentarer:

CK sa...

Nei, faktisk ikke.. hvor mange dager var det igjen?

Elin:) sa...

Hehe...tvila ikkje på at du syns det, nei;p

Med meg går det veldig bra!! Men eg har nedtelling til eg skal heim no! Er det den 19. du kjem til Gardermoen?? Kor tid på dagen?? Eg er der frå ca. 10.30 til 13.30! Kult viss du hadde komt i dei tidene;) Hehe...som om det skulle klaffa så perfekt liksom:P

Klem<3

Anonym sa...

ps.
Mammaen din har bursdag i dag!!!

Hilsen Pappa

Ida :) sa...

hehe, 11 christian... 11!! :D


Hehe, ja det er jo fint der da ;)
Åh, det hadde jo vært så kjekt!
men jeg kommer nok litt senere gitt :(
desverre! men jeg ser deg i tromsø snart da!!! best for deg!! :p hehe
klem <3


Jada, pappa jeg vet det! ;)
Jeg er jente vet du, vi jenter holder styr på datoer...