tirsdag 9. desember 2008

Min mor ble gamlere (som barn sier) i går.

I går ble min mamma 43 år gammel, nå skal ikke jeg påstå at jeg har kjent henne i ALLE disse 43 årene. Men i nesten halvparten av de, en viktig del av de, kanskje de beste? ;)
Hvem vet...
Nå som jeg sitter her borte i USA er det vel enda lettere å sette pris på sine nærmeste hjemme, hvorav mamma kvalifiserer seg til å være NR 1.
Mamma og jeg har alltig hatt et veldig godt forhold, kanskje usedvanlig godt med tanke på at vi er mor og datter, og ikke to knisete venninner som deler artige hemmeligheter.
Men det er nå sånn det har fungert best, gjennom de snart 20 årene hun har vært mamma'n min.
Vi har vært gjennom mye sammen og delt mange morsomme minner sammen, jeg kan snakke med mamma'n min om alt i verden og litt til.
I tillegg kan mamma finne på like mye rart som venninner gjør, og vi har det desto morsommere når vi gjør sprell sammen.

Min mamma er ikke av den konservative typen, noe jeg liker veldig godt! Hun er ung til sinns på en meget moden måte og er en veldig forståelsesfull person, mor og venninne.
Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten Mamma'n min jeg. :)

Idamor er veldig glad i deg Mamma!!

Gratulerer med overstått, selv om jeg snakket med deg på telefonen i går :)




Klemmer fra Dattern!

Ingen kommentarer: