mandag 15. desember 2008

Tja... Bare et par dager igjen i USA.... 3 dager til i Sioux Falls... Panikk? Neeeida, rart...? JAH!

Et lite innlegg med svært lite innhold...?

Hva skal jeg si...
Vi lager en liste vi... :)

1. For tiden er jeg helt 100 % FERDIG med skolen

2. Jeg pakker, jeg pakker, jeg pakker, jeg pakker, nevnte jeg; Pakker!

3. Jeg shopper, (For MYE!) Har ikke plass!

4. Tar bilder med det konge kamera til meg og Daniel (som vi forresten har kjøpt oss to nye linser til) :D

5. Jeg slasker, altså sover, ser film, og tar livet med strålende ro :)

6. Jeg er ute på byen med gode venner og feirer eksamner som er overstått.

7. Jeg er KLAR til å reise hjem!

8. Men ikke klar for å være vekke fra kjæresten min...

9. Veldig klar til å flytte inn i leiligheten! <3

10. Veldig klar til å spise norsk mat med gode venner den 28 :D

11. OG den 31 :D :D :D


PS: HEIA NORGE!

2 kommentarer:

Anonym sa...

skal bli veldig godt å få deg hjem!!!
Pappa

Anne Maren sa...

d e så rart at dåkke e der enda.. eg føle eg he våre så lenge heima.. blir konge at dåkke komme heim!! :D lettare å få tag i då ;)
men..synd eg reise då.. komme nok ganske sikkert te å reisa te den eine familien i england :D et år beiby! :D
virke veldi bra, veldi spent å nervøs å gla å alt.. :P men e ikje 100% enda, bare sånn ca 80 å d skremme meg! men ikje sprett champagnen endå ;) hehe