mandag 29. oktober 2007

Givende norsktimer





Nå sitter vi i norsktime med en av skolens mest engasjerte lærere (en smule ironisk vri på mitt tonefall der ja)

Når man har 10 timer med norsk i uka blir det litt vanskelig å henge med i hver eneste time, så når vi kjeder oss i timen er det mye rart man kan finne på.

Som f. eks følgende:

* Hoppe ut av vinduet
* Dra på butikken
* Spille pacman
* Ta nydelige bilder av seg selv og andre
* Gjøre andre fag
* Surfe på nettet
* Vurdere pedagogikkbruken til lærerne
* Sove uten å bli lagt merke til
* Smile og nikke fordi du tenker på hva du skal ha til middag
* Tegne krusseduller og morsomme ting på pulten
* Sende lapper slik vi gjorde på barneskolen
* Ta flere bilder
* Filme rundt i klasserommet uten at folk legger merke til det
* Snike seg på do og bli borte i noen timer

Dette er hva vi gjør når vi ikke klarer å følge med i timene, spesielt norsk. (det inspirerende faget vi har hele 10 timer)

Her kan dere seg resultatet av at jeg og Lena kjeder oss i timen. Fine bilder eller hva?? =)

2 kommentarer:

sirBull sa...

"Å nei! Ikke se på meg!" Hehe. Så fine så ;)

Martin sa...

Så fin du er jenta mi. Da jeg var ung, greite jeg og bull fint å følge med i 10.timers kurs med norsk. Vi var litt kærne i blandt og tulla noen ganger..