mandag 29. oktober 2007

Nye pussekluter!

Nå har jeg fått ny pakke fra mamma'n min i posten!















En kjempspent Ida.


I dag fikk jeg nye pussekluter og våtservietter av mamma'n min,
greia er at mac'en min blir litt støvete etter mange timers skolearbeid og da blir det ekstra vanskelig å skrive, fordi man ikke ser noe gjennom alt støvet som ligger på skjermen.

Men nå som jeg har fått pussekluter har det åpnet seg en helt ny verden for meg, jeg kan pusse når jeg vil og nå ser jeg skjermen min igjen!














Denne lille pussekluten kan gjøre store undré for rettskriving og skolearbeid.

Når pussekluten har vært flink får den i belønning å pusse solbrillene mine, pussekluten og jeg har fått et veldig godt og nært forhold.














Hvordan går det videre med Ida og den nye pussekluten...?
Vil mac'en hennes holde seg ren og skinnende til evig tid...?
Fortsettelse følger...

5 kommentarer:

åshildåshildåshild sa...

så fin og rosa blogg du har fått deg:)
men en ting. irriterende ting. du har skrevet Usa. det heter USA... (og det er ikke bare jeg som prøver å være alltivitende som jeg vet du tenker når du leser dette. stine sitter her og irriterer seg og!!) :p
hehe
bra dere koser seg i timene da!
gla i deg <3 klemm

åshildåshildåshild sa...

og skaff deg annonyme kommentarmuligheter!!!

Ida :) sa...

hehe, åshild...
jeg liker ikke å bruke store bokstaver egentlig;)

Martin sa...

Hehe. Husker at den dagen du kjøpte macen, så syntes du at macen hadde blitt stygg etter 5.minutters bruk. "fingermerker" Hehe. Du er så søt så. Tihi. Du vet jeg er gla i deg, men også elsker deg. kyss

sirBull sa...

Oppdateeeeeer! Old news! Skriv om den drømmen du hadde likevel. :P