onsdag 31. oktober 2007

Snø/sludd i Baleby!

I går fikk jeg skikkelig følelesen av at det kom til å snø i dag.
(og nei jeg så ikke på værmeldinga)
Jeg håpet jo selvfølgelig at det skulle begynne å snø, fordi snøbasing, snøballkrig, snøengler og snølykter er noe av det beste jeg vet om...

Da jeg satte mine føtter små utenfor døren på morgningen i dag fikk jeg se det herlige synet av snø dalende ned på bakken.
Det triste er at det er så varmt ute at snøen blir til slapps og vi blir alle veldig bløte på bena.

Men her jeg sitter i klasserommet og titter ut vinduet ser jeg snøen ligger på taket til internatet nedenfor skolen...
Et nydelig syn.

Bas i snøen og gled dere for at vinteren er her!


God vinter alle sammen!

2 kommentarer:

sirBull sa...

Hva feiler det verden? Hvorfor liker alle SNØ?! Nei, sommer folkens, SOMMER!

Lena sa...

Sirbull... jeg er så enig, belive me, jeg har bedt hardt om å ikke få snø, hehe:p !!!