torsdag 1. november 2007

Stressende skoledager.

Nå for tiden er det masse å gjøre på skolen.
Vi har særemne, masse prøver, innleveringer og samtidig prøver vi å komme over startkneika på russerevyen.
Når man går rundt internatene og ser etter folk, så er alt man ser det tomme utearealet på Sygna.

Trist når man har så mye å gjøre på skolen at man ikke har tid til å være sosial etter skolen.
Vi har så mye å gjøre at det er slik det blir, vi sitter inne fra middag til kvelds, etter kvelds er det tilbake på rommet sitt å gjøre mer lekser.
Det hele ender med at vi sitter langt utpå natta med lekser opp etter ørene, men utrolig nok prioriterer jeg å skrive på bloggen min slik at mitt kjære publikum får noe særs spennende å lese om ;)

Her er det bilder av noen sovende og utslitte lekselesere:

Peder sliter med sitt... ;)
Lena tok seg en lur med sosialkunnskap:p

Fredrik stiller opp med sitt "careface" uttrykk :)

Peder prøver å se trsit ut;)

2 kommentarer:

sirBull sa...

Er stolt av å kalle meg et publikum av bloggen din :P Hehe.

Arnhild sa...

herlig ida! konge at du har fått deg blogg. den skal jeg inn å se på titt og ofte :)

konge med bilder fra lesesalen. ser dere er motiverte! bra ;)