fredag 23. november 2007

HELG!!

Endelig er det helg igjen, da skulle man tro at det var tid for å hvile...
Men denne helga er det mye som skjer, la oss lage en liten liste:

- Fredag går til å slappe av frem til vi skal ordne varer for kiosken, før kvelds.

- Fredag kveld klokken 20.00 er det Synnøve Solbakken's skuespill. (Må jo sjekke ut konkurrentene;)

- Fredag natt klokka 01.00 skal jeg og Lena gå låserunden på alle internatene, pass dekk alle små- vi skriver hvis vi må =p

- Lørdag morgen kl 09.15 skal jeg kjøre Lene og Anne Maren til Høyanger for at Russen skal få solgt ut alle kalenderene våre.

- Lørdag formiddag kl 10.30 skal vi starte med øving på Gift og det fortsetter vi med ut hele dagen til klokken er 23.00

- Lørdag kveld/natt går til å være sosial (forhåpentligvis) og til å slappe av før den store dagen.

- Lørdag natt klokken 01.00 skal jeg og Lena igjen gå låserunden...

- Søndag morgen skal vi opp til frokost kl 09.30 og øve på Gift hele dagen.

- Søndag kveld klokken 20.00 er det klart for fremføring av The play! (GIFT)

- Søndag kveld klokken 23.00 (forhåpentligvis) ligger jeg og sover i den store, varme, lune senga mi.

Dette er min helg foreløpig, bra eller hva??

Tell me how is your weekend?

1 kommentar:

Marianne sa...

Så bra at du gleder deg til framføringa. Det kommer helt sikkert til å gå bra! Her på Lillehammer går det i eksamenslesing - skal i ilden på mandag. Gleder meg til å bli ferdig med den:) Ellers skal jeg og ei venninne spille og synge på en ungdomstilstelning imorra, så det kan bli spennende. Nok en gang: lykke til i helga! Vi prekæs -(Û)-