tirsdag 20. november 2007

Tilbake på Sygna.

Nå er vi tilbake på skolen.
Deilig å komme hjem til et rent og ryddig rom, godt og varmt var det også.
Men når det gjelder skolearbeid er det fullt kaos denne uka, vi jobber på spreng med særemne som skal fremføres til helga.
Vi er to grupper som har skuespill, mens resten av 3.klasse har individuell skriftlig oppgave.
De to skuespillene vi har er:


Synnøve Solbakken

Gift


Jeg er med på dramatiseringen av Kiellands bok Gift, og spiller der Wenche Løvdahl. (en av hovedrollene)
Hvor jeg er Carsten Løvdahls kone, altså den rollen Peder spiller.
Men både jeg og Stine spiller Wenche Løvdahl, så dette skal bli spennende.
Skuespillene våre har endel delte roller, dette gir oss en ekstra utfordring når det gjelder sceneoppførsel og kostyme.

Gleder meg masse til helga, det skal bli gøy å spille teater igjen og deilig å bli ferdig med særemne =)

Wish me luck!!


2 kommentarer:

sirBull sa...

Lykketil! Konge å ha dere her i helga! :D

Marianne sa...

MASSE LYKKE TIL! Jeg heier på deg og Wenche Løvdal, heiaheia:) Du er bra, hei og hurra!