torsdag 8. november 2007

To snow or not to snow...

Nå har det snødd på nytt her i Baleby...
For to dager siden begynte det å snø på ettermiddagen og utover kvelden snødde det bare mer og mer.
Endelig kom snøen til å bli liggende tenkte vi...
Jeg og Peder stod ute på verandaen på firern kl 4 på natta og kastet snøballer på trærne, en herlig følelse.
Vi laget snølykt på rekverket og frydet oss over all snøen, det hadde kommet ca 20cm vil jeg tro.

Men nå forsvinner det alt igjen...
Føler jeg mister en del av meg selv når snøen forsvinner...
Vil det komme snø til jul?
Må vi feire nok en snøløs jul?

Bare å krysse fingrene og be om mer snø!


Se hvor trist det er nå...

Samtidig, hvis vi unngår å fokusere på bakken så ser det litt kos ut da..
(tatt med macen ut av vinduet;)

Ol (internatet) i det mystiske vinterværet...



2 kommentarer:

Martin sa...

Jo, takk. Prøver å ha det gøy. Gikk ikke så bra med meg da. Men det går. Husker da vi dro sammen med Håkon og Mette på bowling. Det var moro. Og ikke minst da vi dro på diskobowling. Syke folk som spilte siden av oss. Hehe..

Martin sa...

Det går greit her. Snart ferdig og ska hjemover i kveld. Blir godt å komme hjem..