fredag 30. november 2007

Novemberbadet...

Vi har en avtale noen av oss på Sygna om at vi skal bade minst en gang i måneden gjennom hele året...
Vi tok både augustbadet og oktoberbadet i Roma,
så novemberbadet ble i den forfriskende Sognefjorden...

Her poserer vi til et nydelig bilde hvor vi aner fred og ingen fare...

Nå er det like før vi er klare til å hive oss uti det iskalde vannet...

Hvis du ser godt etter her, så ser du en desperat Ida som prøver iherdig å komme seg opp av vannet, som forresten var meget behagelig.

Her har vi den kuldevande nordlenningen som hadde ganske så store pusteproblemer..

Tingen er at dagene fløy fra oss denne måneden og vi fant ut for 2 timer siden at idag er den siste dagen i november, dermed fikk vi det litt travelt.
Men igjen bestod vi testen =D

Alt i alt var det en morsom badetur og foreløpig årets kaldeste...
Brrrrrrrrr......

Men det er visstnok godt for hjerte og blod,
kan ikke helt si at jeg merker det veldig godt nå men.

Dette er å anbefale folkens!

8 kommentarer:

sirBull sa...

Hehe.. Skulle til å nevne vår karakter, men nei :P
Knut og de bader 10 ganger i halvåret. Kan taes når en føler. Dere er nesten like tøffe. Bra jenter! Tipper dere svømte? :P

sirBull sa...

Btw kommer jeg ikke til å få sove etter å ha sett så utfordrene nisse-bilder ;) Hehe

Elin:) sa...

Ka me Septemberbadet??;) Dåkke e modige!!

Anonym sa...

Imponerende, Ida!!! Det slår badet i Borlânge..
Og så så bra karakter...skal si at det jobbes på Sygna!
God tur østover til jul. Kanskje er du innom Tussefaret i løpet av ferien!?
Hilsen Mamma Bull

sirBull sa...

http://www.youtube.com/watch?v=-8PenzOoGrk
Bare nevner det ;)

Ida :) sa...

Mamma Bull:
Så koselig å du titter innom =)
Klart det blir en tur til tussefaret i løpet av jula, blir kjempekos å treffe dere igjen =)
Særemne var kjempetøff jobb, men vi hadde mye moro.
I morgen er det julegrantenning, det blir stemning det. Gleder meg..
Hils alle kjente i R.stad =)

Ida :) sa...

Elin:
Vi var jo i ROMA ;)
Tok både september- og oktoberbadet i Roma vi =D

Men kan ikke akkurat si jeg gleder meg til desemberbadet, hehe...
Det verste blir nok i januar eller februar =/ Være med??? =p

Elin:) sa...

Stemmer;) Ehh...hehe:P Trur kanskje eg bare skal sjå det litt an når det nærma seg eg;)