torsdag 25. oktober 2007

Turen går til Virginia, Usa

Nå er det gjort...
Jeg og min kjære romvenninne har nå bestilt flybilletter til Usa. (rettere sagt Washingthon DC)
Torsdag 13 mars resier vi fra Gardermoen til Washingthon DC, og der blir vi til 29 mars,
detta blir en fantastsik tur.
Vi drar for å besøke Lenas storebror Raymond og hans kone Ingvild, de er bosatt i Norfolk i Virginia.
Huset deres ligger ca 5 minutter unna trorlig det som kalles Virginia beach, og de har boblebad;)
Vestentlig poeng..
I løpet av turen skal vi til New York, Florida og masse mer.
Vi gleder oss som småbarn gleder seg til lørdagsgotteri, og enda litt mer.

Det eneste vi ikke gleder oss til er den lange flyturen, like etter at vi hadde bestilt billetter i går gikk det opp for oss;
Flyselskapet vi skal fly med heter: United Airlines!
-Ja, det stemmer at et av flyene deres kjørte rett inn i The world trade senter.
En smule panikkfølelse kastet seg over oss, men så bestemte vi oss for å ta det hele med at smil og håpe på det beste =)

5 kommentarer:

Stine Elise sa...

Din bloggar... Hahaha

Ja, eg vil at du skal tenkje på det at når du sit i boblebad i eit land som moglegeins er varmare enn Noreg. Så sit eg heime og ser ut på snøen som fell ner som sludd, grunna auka temperatur på jorda, som delvis(ein ganske STOR del) er USA sin feil. Thought you might would know.

Ellers skal eg vere veldig flink til å sjekke bloggen din, så du har det med å oppdatere innimellom:)

Kramkram

Ida :) sa...

åhh, takk Stine! ;)

Jeg skal tenke på deg og miljø der jeg sitter med kald brus i hånda oppi boblebadet.
Og jeg skal bruke kanskje en av de 12-13 timene på flyet til å tenke på hvor forurensende det er.
You know me that well don't you? =p

to bad you can't join, cause then I wouldn't need to feel so guilty about our anvirment... (ellerno)
hehehe..
Jeg er glad i deg Stine=)

sirBull sa...

Yeah! Bloggbabe! ;) Bra å se du/den har kommet seg på beina. Hehe. Too bad jeg ikke blir med på turen deres, men vi skal jo faktisk til statene på likt. Haha! Kanskje vi tilfeldigvis møtes? Hvem veit...

Martin sa...

hei.

Gratulerer med blogg jenta mi.
Ikke værst. Da får jeg jeg lese mer hva du driv med? Men rosa da?? Mmmm. Hehe. Vet du, den rød/rosa fargen var fin og passer..

Elsker deg jeg..

sirBull sa...

Jeg og likte rosafargen Martin. :)
joda, du klarer å holde detta gående Ida, bare å sette siden som startside eller noe ;)
Jeg skal til midten av USA, så sikkert litt vrient å treffes ;)