fredag 26. september 2008

Gode gamle dager...

Jeg var nettopp inne på blink, for jeg kom på at der har jeg jo en profil og den trenger jeg strengt talt ikke lenger...
Mens jeg var inne på min egen profil fant jeg noen elskverdige bilder som frisket opp noen usedvanlig gode minner som aldri må glemmes :)

Det skal virkelig sies nå at mine kjære herlig venner der hjemme er utrolig dypt savnet. (melodramatisk? :P)

I alle fall, her er noen herlige glimt av det som en gang var for nå hele 3 år siden :)

Mine kjære søte; Åshild og Stine :D Ubeskrivelige øyeblikk for mange år siden :)
Lene Å, Lena og Lise Marie på Lyngmo i første klasse, herlige tider :D

Åshild i kjent modus? :P (glad i deg kjære :)

Filosofen selv, laaaaangt vekke. Utrolig sjarm :D

Gutta boys :D Peder og Peter, også i kjent possisjon?? ;)

Herlige år folkens!!
Savner dere alle :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk Ida. Når du legger så fine bilder av meg ut på nett, savner jeg deg òg.

Ida :) sa...

hehehe, du var utrolig sjarmerende da og du blir bare søtere og søtere for hver dag som går :D
Vet du savner meg masse :D
Synes det var søte bilder jeg :D

Anonym sa...

Hadde vel ganske stort forbedrings potensiale.. (og eneste grunnen til at du syns bilda er søte, er fordi du ikke er med på de).

Jaja, det var tider det.