fredag 12. september 2008

Graulerer med dagen, Storebror!!

Gratulerer så masse med dagen, Bent!




Glad i deg, håper du vet det.
(selv om jeg digger å vekke deg med en 10liters i ny og ne)

Håper du føler deg yngre og yngre for hver dag som går, nå som jeg ikke er hjemme og kan slite deg ut med pøbelskap så rekker du vel ikke å eldres lenger :P
Men bare vent til jula, det blir noe herk vet du ;o)




"Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

Høyt våre flagg vi svinger. Hurra!
Ja, nå vil vi riktig feste!
Dagen er din, og dagen er bra,
men du er den aller beste!
Se deg om i ringen hvem du vil ta!
Dans en liten dans med den du helst vil ha!
Vi vil alle sammen svinge oss så gla'
og en av oss skal bli den neste - til å feste!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

hEI ida min<3
Kjekt å høre fra deg!
Det er gøy å følge med på din bloogg! Savner deg!
Håper sååå vi kan møtes i julen! Vi SKAL møtes i julen!!
Hils Anne Maren!
klemmer<3

Anonym sa...

Noen kjekke gutter der nede da foresten?;)
hehe;P

Anonym sa...

Hei lillesøs!!! Tusen takker så mye for din koselige hilsen på bloggen. Gla i deg jeg og vet du. Koser!!!! Har nå opprettet et trådløst nettverk, så nå sitter jeg hjemme og skriver. yahoo!!! endelig.

Anonym sa...

Hei igjen.
Vi bare digger den nye sveisen din altså. Hilser så mye fra mamsen

Ida :) sa...

Silje:
Hei!! :D savner deg! (måtte bare si det)
Vi må få til et møte i jula, det må vi bare:)
Hils masse til kjente! Og ja, kjekke gutter eksisterer definitivt her :P
skal hilse masse tilbake.
klemmer

Storebror:
Så flinke dere er, skype er et alternativ :)
hehe, ja er litt fornøyd med sveisen jeg også :P litt skummelt men gøy med forandring :)