fredag 5. september 2008

Oh it's true, I am now the owner of an IPOD!!

Jeg har nå endelig skaffet meg en ipod nano, den er utrolig søt!

Helt konge :D

Ting som har skjedd siden sist:
- Jeg har spist middag med Bødo-gjengen og vært på heftig morsomme "collegeparties" med de :)
- Jeg har shoppa svømmedrakt, og da altså også begynt å svømme en god del ganger i uka.. :)
- Jeg har funnet ut at jeg kommer til å måtte jobbe stumpen av meg for å klare nivået på college.
- Jeg har lært at Amerikansk mat er bare fett, og spiser derfor melkesjokolade og brunost fra Norge i steden for ;o)
- Vann og juice er relativt sunt
- Happy 3 friends er ikke morsomt for Amerikanere. (desverre stine)
- Gutter som svømmer er sjarmerende ;)
- Ost og kjeks er faktisk også ganske sunt, mellom måltid altså.
-WalMart er den beste plassen på jord, hvis du vil shoppe alt fra treningsutstyr til kjoler :p
(til en veeeeeldig billig pris)
- I morgen skal det være "Back to school dance", artig for idag er det også skoledans :D
- I USA har jeg peiling på mote og er i følge Amerikanske venninner veldig moteriktig ;) (HUMOR)
- Ja, hva mer skal jeg si. Resten av året må jeg være ubernerd i Chemistry og Biology.


Så vi preikast!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

skjønna dei ikkje humoren??! at det går ann.... ka er mail adressa di forresten? har noko å fortelje:)

Anonym sa...

gratulere med nano iPod:) hehe... du ser lekker ut i svømmebriller ida:)

lena

Ida :) sa...

Lena; de er forsøksbriller til labbeni kjemi :P
dykkebriller seg bare helt idiotiske ut faktisk :P

Stine; jeg vet, skjønner ikke hva som er galt med de... ;o)
Mailen min er ida_silihagen@hotmail.com :)

sirBull sa...

Sucker! Du dro til USA og tok min du! Prikk lik! (hvis du ikke skjønte det, ligger min framleis i statene)

"Gutter som svømmer er sjarmerende" - Derfor. ;P

Konge å lese Ida. Gleder meg til å høre mer. Har btw joina Stine i Volda! Livet er GREIT! :D (nå har carl laga middag! *stakk*)