mandag 24. november 2008

Alt og ingenting, bokstavelig talt :)

Ja, ka ska ein sei?

I alle fall ikke skrive noe på nynorsk, thats for sure!

En liten liste med kjekke ting å tenke på;

1. Ida og Daniel har fått seg leilighet :) (SAMMEN)
2. Når jeg ankommer Gardermoen står familien min og venter på meg, som de sier på engelsk; I´m gonna cry my eyes out...! I tillegg står pappa der med helt ferske medisterkaker til meg :D
3. Om 26 dager så sitter jeg hjemme i stressless´n til Bent og irriterer livet av han fordi jeg ikke gidder å gi han stolen :D WoHo, ps: Bent, jeg vet du savner meg! :)
4. Det er akkurat en mnd igjen til julaften, igjen gleder jeg meg som et lite barn..!
5. Den 31 desember aka Nyttårsaften får jeg se mange av mine utrolig gode venner igjen for første gang på altfor lenge!
6. Den 3 januar flytter jeg og Daniel sammen.
7. I januar begynner jeg å jobbe. (midlertidig frem til høsten hvor skolebenken atter en gang venter)
8. Jeg blir tjue snart, guri meg! Gammal blitt ;)
9. Jula kommer til å bli fyllt med gleder, latter og gledelig gjensyn, og ikke minst masse deilig mat!
10. Jeg er heldig som har det så bra, herlig kjæreste (eller kommende samboer om du vil), familie som savner meg, masse gode venner som holder kontakten og en flybillett som bringer meg tilbake til alt jeg savner! :)


Som sagt, 26 DAGER igjen!!!!!

Home, Sweet Home...


Har du noe kjekt i tankene? :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

du nevnte ikke at jeg skulle komme på besøk da:( hehe:p:p

du har mye kjekt i vente ida=)

Arnhild sa...

Nok en gang er det ditt verk at jeg har oppdatert bloggen min! ;)

Skjønner at du gleder deg til jul - det er sånn ca det eneste jeg òg tenker på for tiden. Men pass på å nyt den siste tiden er borte! ;)

Anonym sa...

Hei på du :D
Du skal vel tilbake etter jul.. Jeg har vel bare tolka feil? Du gir deg ikke så lett... Jeg kommer nok til USA i juli/august :D
Klemmer

Ida :) sa...

Hei Katrine :)
Jeg blir nok ikke å reise tilbake etter jul nei, i og med at jeg velger å ikke ta hele bacler'n så teller ikke hverken 1 eller 2 semester her borte. Derfor tar jeg meg ikke råd til å gå bortkastet skolegang som er så dyr som denne skolen er...
Så når du reiser så pass på å sjekke grundig med skolen hva som er gyldig og ikke, og hvor lenge du må bli i usa før skolegangen din er fullført og godkjent. :)

Klem ;)

Anonym sa...

vi skal møte deg på flyplassen, kommer til og gråte av glede alle sammen :-) Anniken og Katrine