tirsdag 11. november 2008

Hjem kjære hjem....

Da er det vel ca 100% offisielt;

JEG FLYTTER HJEM TIL NORGE I DESEMBER!

Og på mange måter er dette veldig trist, det å måtte reise fra Sioux Falls og alle her er i seg selv ganske kjipt, men det må sannelig sies: JEG SAVNER NORGE!

Man vet kanskje ikke å sette pris på det man har før det er langt unna, mest av alt er det savn etter venner og familie hjemme om preger hverdagen her i USA. Av alle mennesker jeg vet om trodde jeg at jeg var den som hadde minst hjemlengsel når jeg er langt vekke. Her i USA har jeg lært at det er ikke sant, jeg lengter hjem, hjem til mor, hjem til hele familien, hjem til alle gode venner, hjem til norsk mat (!!!!!!!!!!!!!!) og til norske ting.

Akkurat nå sitter jeg her og skriver mens jeg hører på alle de julesangene jeg er mest glad i, det skaper en følelse av at det ikke er så lenge til jeg skal hjem til familien og medisterkakene :D :D

Det skal bli så godt å komme hjem, ikke fordi det er fælt her, det er veldig kjekt! -Men fordi at Norge er et herlig sted å bo, og det er rett og slett der hjemme er..

Liten redigering av "Driving home for Christmas" :
I'm flying home for Christmas, oh I can't wait to see those faces,
And it's been so long, but I will be there to sing this song...
Flying in my plane, flying home for Christmas.
It's gonna take some time, but I'll get there.... Lalalala.. ;)

So long!

10 kommentarer:

Anonym sa...

IDA:) venter på deg!

Lene :) sa...

Tusen takk for koseleg helsing:) Ja, eg hadde en veldig kjekk dag, mange koslege minner:)

Du har fortjent han veldig med å vere akkurat den du er! Og det syns eg er flott:) Veldig glad på dine vegne:)

Slovakia? wow..skal sei, det e sprekt;) Håpa ikkje du e stressa over at du ikkje heilt veit ka du skal..du klara deg veldi fint:)

Gleda meg masse til nyttår, både til å sjå deg og din kjære:) Blir kjekt!:)

Elles må du kose deg masse vidare i den gode tilærelsen:) Du er heldig, og nyt det:)

Glad i deg:)

Mange gode klemmer frå meg<3

Anonym sa...

Har du fått pakken ennå??

Pappa

SiLje sa...

Hei Ida! Å blir kjekt å få deg tilbake igjen!!:) Savner deg! Gleder meg STORT til nyttårsaften!!
Hehe...bra sang! Å nå gleder jeg meg til jul!! Når kommer du? Hvilken dato?kommer Anne Maren også?? Hjertelig velkommen!!<3
klemmer

Ida :) sa...

Hei pappa! Nope, ikke fått noe pakke ennå. Den kommer nok i dag, HÅPER jeg :D hehe

Silje:
Så koselig å høre!!! <3
Gleder meg masse til å kommer hjem til alle dere hjemme igjen også, savner dere masse skjønner du! :)
Jeg kommer hjem den 20 desember, kl 4 ca på gardermoen, bare å møte opp :p
Anne maren kommer også hjem, muligens litt tidligere. Litt usikkert ennå.. :)
Åssen er det med deg?!?!
Klemmer

Anonym sa...

Hei Ida, da er endelig tante Lisbeth også på nett hos deg :) Koselig at du ringte når du hørte jeg var litt snurt, men nå er vi jo koblet sammen på alle mulige måter... Koselig å snakke med deg igjen!!! STOR klem fra tante :D

Ida :) sa...

Hei kjære Supertanta mi! ;)
Nå er det endelig i boks, nå som jeg snart er hjemme igjen :p
hehe...
Kjempekoselig å snakke med deg igjen, altfor lenge siden nå!
Gleder meg til å se dere den 20 :D
Klemmer fra NiEsA :P

Anonym sa...

nå er det søren meg påt tide med en oppdatering kjære:p

Ida :) sa...

hehehe;)
Jeg vet!!! :p
dårlig dårlig...
jeg kan jo ikke alltid være best på updates da ;) ;) ;)

Skal prøve å fikse noe snart ;)
for din skyld ;)

Anonym sa...

takk idamor:)