tirsdag 4. november 2008

Masse post!!

Nå skal jeg ikke klage mer, nå skal jeg bare skryte av venner og familie hjemme! :D

Siden jeg skrev innlegg på bloggen om dårlig miljø i postboksen min har jeg jammen i meg fått masse post, både brev, kort, tegninger og pakker ! *Happy*

Først fikk jeg kjempekoselig kort av Mamma Bull, deretter fikk jeg veldig hyggelig brev fra Elin, så fikk jeg pakke fra Tante Bente med både saus, sjokolade, tyggis, film, kort og blader, så fikk jeg pakke fra "Bror Bent" og Mamma med smash, tyggis, leverpostei, regninger, Mummitrollet-film og mer til :D







I tillegg fikk jeg i går masse fine tegninger fra mine to søsken og Erik, de var utrolig koselige og Søs/Kusine fikk tårer i øynene!! =)

Ellers går nu dagan, som min kjære ville sagt det...
Vi skal snart på Coldplay konsert, kanskje en tur til Black Hills og ellers ta livet med strålende ro.

Jeg må jo selvsagt også benytte anledningen til å skryte av kjæresten min som er så god!
Daniel jobber veldig masse med eksamen for tiden, som han har i morgen, så når han var litt småfrustrert angående eksamen sa jeg at han bare måtte si i fra hvis det var noe jeg kunne gjøre for han..
Sjarmerende som han er så sa han følgende; Ja, du kan bli med meg ut på middag på onsdag for det ville meg hjelpe masse! :)

Utrolig stolt av innsatsen din rundt eksamen Daniel, du er flink!!

4 kommentarer:

Arnhild sa...

Ida =)
Jeg har jo vært eleeeendig på oppdateringer, men nå har jeg som du har sett, skjerpet meg litt. Og enda bedre skal det bli!

Er så gøy å følge med på hvordan du har det der borte. Mye styr nå i disse valgdager eller?

Skal hilse fra Magne btw :)

Arnhild sa...

Oi! Flytter du til Bodø? Det var nytt for meg.. men så gøy da!

Går bra med meg og Magne ja, begge har travle dager med mye å gjøre - men vi har tross alt ikke laaang avstand lenger, så vi kan nesten ikke klage ;)

Du og din kjære da, dere har det fortsatt fint? :)

Arnhild sa...

Lite nytt her hjemmefra du.. Det går i eksamenslesing stortsett.

Tror nesten du må spørre Nathalie selv når det gjelder forlovelsen. Hun har det bra hvertfall! Jeg vet ikke så alt for mye om det heller.

Du får ta deg en bergenstur når du er tilbake i vakre (kalde) Norge da! ;)

Anonym sa...

Hi, hows life in the US??? Good?

Jeg håper det! Her på Sygna går livet sin vante gang.. Savner alle russen fra i fjord da, er ikke det samme uten dere! ;) Miss U!

Er så morro med pakker altså! :D Jeg fikk pakke av mamma forleden, full av bare godis det var gøy det :D

Kose deg masse videre da!

Klemmer fra meg ;D