lørdag 22. november 2008

Oppdatering til folket...! (evt Lena ;)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive på bloggen om dagen, er ikke så altfor mye å si...!
Jeg går og teller dagene til jeg får lov å reise hjem til Norge, å være den siste som reiser er vel egentlig ganske driiiit! :(

Men jeg får klare meg litt alene, i tillegg til å reise ca 20 timer alene kommer til å bli ekstra kjedelig... Men sovepiller det er en kjekt oppfinnelse... :p
Ellers skjer det skrekkelig lite, på torsdag var vi ute å feira 21 års dagen til Ann Marit, ei venninne her.
Nå er det endelig helg (!!!!!!)

Idag har vi vært og trent, nå skal vi straks bort til Elmen senteret å se en basketballkamp (gutter) og så blir det vel litt mer lesing utover dagen... :)

Ellers har jeg det strålende, Daniel er herlig og jeg gleder meg til å reise HJEM :D
Nå om dagen driver vi og leiter etter leilighet, og håper vi finner noe som er passelig med både god pris og god kvalitet :D

Og slik går nu dagan.... :D

5 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe bra ida:) nå er jeg fornøyd:)

Elin:) sa...

Så kjekt med oppdatering, Ida:) Ser ut som du har det bra!

Men må du reise heim aleine? Skal ikkje Anne Maren heim samtidig?

Klem<3

Ida og Daniel sa...

Hehe, Anne reiser sannsynligvis et par uker før meg.. For å få studieavbruddsforsikring... :)

Korleis er det med deg?? :D
Klem

sirBull sa...

Hey sweet! Jeg leser bloggen din! Og veit mutters også gjør :P Hehe.

Men du, ta en lytt på "Hjernefjerten" da. En podcast av meg og Carl. Hehe.

http://sirbull.blogspot.com/search/label/podcast

Elin:) sa...

Med meg går det egentlig veldig bra...men mørket tar litt på kjenne eg...men er snart jul no! Masse som skal skje før den tid, så tida går fort:)

<3