torsdag 17. januar 2008

Hormoner i været ;)

For tiden er det veldig ustabilt vær her i Baleby, for et par dager siden satt vi og tittet ut og frydet oss over snøen som var kommet til "byen" vår.
Men nå regner det alt vekk igjen, dette har nå skjedd kanskje fem eller seks ganger siden juleferien.

I begynnelsen av uka ble det satt opp liste i hallen på skolen:
Påmelding til aketur i Saurdalen lørdag, bindende påmelding.

Navn: Klasse:


Jaaaa, tenkte jeg. Jeg elsker jo å ake og være litt barnslig, så vi skrev oss på alle som en.

Og nå er det snart ikke mer å ake på....

Vi er nå et godt stykke ut i januar og jeg har enda ikke fått meg en ordentlig aketur med kakao i ryggsekken..... :(
Trist.


To snow or not to snow...


2 kommentarer:

Martin sa...

Hei. Synes du jeg er poetisk? Takk for det. Jeg har kjent noen følelser som jeg aldri har kjent før. Jeg har fått en støkk i meg av det siste som har skjedd. Hehe, tør ikke å si no mer. Skaljo ikke akkurat skrive en avhandling her nå. Hehe..

Martin sa...

Takk. Diktet er lengre, men ville ikke legge ut mer for offentligheten. Følelsene har de greit, men som sagt merker jeg nye følelser og misunnelse som jeg ikke har kjent før. Tror det har vært bra. Men hvorfor disse smilefjesene??