mandag 10. desember 2007

Gjett hva som har skjedd??

Noen skal gifte seg!!!



Altså er noen forlovet!!

Nå lurer dere sikkert på hvem dette er, kanskje er det meg....




Neeeida, det er ikke meg denne gangen :)



Men min beste venninne skal gifte seg!!

Malin

Har forlovet seg med:
Jonatan

De skal gifte seg enten i 2009 eller i 2010, og det er ikke så lenge til med tanke på alt som skal planlegges.


OG

Jeg er blitt spurt om å være forlover!!
Og jeg sa ja!

Så nå skal jeg få være med å kjøpe kjole og planlegge litt :)

Gratulerer så masse Malin og Jonatan!!




4 kommentarer:

Anonym sa...

hei lille snupp.:) tusen takk.. hehe.. kunne ikke valgt enn bedre forlover enn deg. gleder meg til og begynne på shoppingen:) evig elsk på deg<3 #masse klemmer på deg#

Ida :) sa...

åhh, gleder meg masse til shopping jeg også!
Blir gøy med forberedelser :)
Når den dag kommer så skal du også være forlover vetdu :)
Elskelsk på deg ;)
klemmer<3

Martin sa...

Hei.
Det var en historie fra Mona ja. Hehe. Sjekk mailen din pga videoen.

Jaja, forlover ja. Trenger du tips og råd er det bare å spørre Marianne, ho har vært det to ganger. Og en dag kjære, før du aner det, kan du være bruden. Tihi...

Anonym sa...

Rolig nå folkens, dette skremmer meg, spes martin!!!!!!

HE HE