torsdag 13. desember 2007

Ny mobil!

Min gamle Sony Ericsson har tatt kvelden, det begynner å bli en stund siden nå.
Derfor fikk jeg låne en nokia av Lene, men nå har den også tatt kvelden...

Så nå har jeg endelig bestilt meg ny mobil, jeg har aldri bestilt på nett før så nå er jeg spent.
Jeg kommer til å bytte nummer så det er bare å vente på melding om nytt nummer alle kjentfolk :)

Den nye mobilen er en nokia 5200 med MTVversjon, litt fancy for meg så vi får se åssen det går.. Etter å ha hatt nokia i noen uker fant jeg ut at jeg like gjerne kunne kjøpe en nokia, siden jeg er blitt vant med nokiatastene igjen :)

Her er den fancy mobilen jeg har kjøpt:

3 kommentarer:

Martin sa...

bra med ny mob.
Åssen abonnement har du fått nå da? Telenor???? Plis. Tihi...

Anonym sa...

hei... du jeg har prøvd og få tak i deg leeeeenge.. men du svarer ikke.. mistenker at jeg ikke har fått det nye nummeret ditt.. furt ass:( gliad i deg. men må ha tak i deg. klem malin

Ida :) sa...

hei malin!!!
jeg har fått nutt nummer, den gamle mobilen har tatt kvelden så jeg har mista alle nummer jeg hadde. inkludert ditt! :(
men jeg sender deg en mail med det nye nummeret mitt! kom på at jeg har mailen din ;)
klem :)