tirsdag 18. desember 2007

Julekort!

Nå har jeg fått så mange fine julekort med så mange koselige og varmende ord.
Alt i alt sitter jeg igjen med masse flotte julekort og dårlig samvittighet.
For i år er det blitt lite tid til julekort, har rett og slett ikke kommet så langt enda.

Derfor lager jeg et lite (eller relativt stort) Julekort her:

Riktig god jul til alle kjente og venner!
Jeg setter stor pris på dere alle og dere gjør hverdagen lysere.
(dere vet hvem dere er)
Jeg håper dere alle får en flott julefeiring og koser dere med god mat sammen med familie og nære.
Glad i dere alle sammen!
Sees på nyåret, til neste år ;)
*Juleklem*

Spesielt til mine venner på Sygna som jeg kommer til å savne masse i ferien!

2 kommentarer:

SiLje sa...

Godt nytt år kjære Ida!<3
Hvordan har din ferie vært? Gleder meg til å se deg igjen på søndag!!:)
Ha det fint så lenge;)
Go`klem fra Silje:)

Arnhild sa...

Koselig med julekort på bloggen da! Godt nyttår forresten :)
Hatt en fin ferie? Håper virkelig det! Nyt siste dagene før rushet på Sygna starter igjen ;)