mandag 10. desember 2007

Skryt av animasjon...

Det er ikke ofte jeg tillater meg selv å si at Torgeir har rett, men i langhelga måtte jeg bare innse nederlaget...
Torgeir ville at vi skulle se film, selvfølgelig foreslo han en animasjonsfilm og jeg satte i gang protestene... ;)

Torgeir er veldig glad i animasjon og vi gjerne at alle rundt han skal like det også, men jeg har ikke helt latt meg overbevise, før nå...

La meg få æren av å presentere årets julegaveønske nummer 1:






Totoro!!








Jeg tror dette må være den mest sjarmerende barnefilmen jeg har sett på veldig lenge, den er kjempesøt og ikke for moderne.
God kvalitet og bare helt hjertesmeltende :)

Denne filmen skal mine fremtidige barn få se masse til.
(hehe)

Da vet dere det, denne ønsker jeg meg til jul!

Torgeir: Gratulerer, jeg innrømmer herved at filmen din var skitbra! :)

2 kommentarer:

sirBull sa...

Haha! Bare lær deg at Torgeir alltid har rett :P

Ida :) sa...

Don't push your luck my friend :)
hehe, dette var et engangstilfelle ;)