fredag 7. desember 2007

Martin på besøk :)

På onsdag fikk jeg besøk av kjæresten min, som måtte slite med 1 tog og 5 busser for å komme seg hit ;)
(vanligvis er det ikke så vanskelig å reise hit)

Men toget til oslo var forsinket og dermed mistet Martin sognebussen fra oslo til Sogndal. Han ringte og vekket meg kl 09.15 og fortalte at han ikke rakk bussen. Så da tenkte jeg at jeg ikke fikk besøk likevel, men det gikk en buss over Valdres og:

JEG FIKK BESØK :)


Så nå har vi hatt det koselig i noen dager, samtidig som jeg har hatt to heldagsprøver (også kalt tentamen) og andre skoleting å drive med. Martin har jobba og drevet med ting fra jobben sin mens jeg har vært på skolen.


Vi har hatt masse moro også, ved siden av skolearbeidet.
Nå er det endelig helg, så nå skal vi få litt mer tid sammen og ikke bekymre oss for alt annet :)










GOD HELG ALLE SAMMEN!

:)

2 kommentarer:

sirBull sa...

Det var skjønne bilder. :)

Ida :) sa...

Tusen takk :)