onsdag 5. desember 2007

Gode gamle julekalendere på tv.

Jeg må si at jeg savner de gamle seriene som gikk på barnetv da vi var små. Nå er det kommet mer moderne juleserier som mangler den gamle sjarmen...
Da vi var små var det mange ulike serier som gikk i jula, en av mine favoritter var Jul i skomakergata.
Den ga meg alltid sånn herlig julestemning.
For ikke å snakke om Amalie's jul.

Her har vi til og med Labbetuss :)

Se en liten snutt av innledningen:
http://youtube.com/watch?v=xmUPIKt7BNE

God fornøyelse!

3 kommentarer:

sirBull sa...

Med tanke på hvor gode sånne julekalender EGENTLIG kunne vært, må jeg si det har vært MYE dårlig opp i gjennom. Den eneste serien jeg synes har gjort det bra, er Nissene på Loven. Det er og blir genialt! :D
...Rart de ikke lager noen 24-versjon i jula :P Hehe.

SiLje sa...

For en søt bloggside du har, Ida:)
Doffen har d bra ja;) Det er flott;)
Nå sitte eg på øko og har elevvakt...veldig givende. Nei.. Men me ses! Kos deg så masse med Martin din du;)
Glad i deg!

Anonym sa...

Nåå<3 Du e flink! Lykke til videre med arbeidet!