tirsdag 4. desember 2007

PAKKEKALENDER!!

Jeg har fått pakkekalender av mamma'n min!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(og Bent!)

Endelig fikk jeg mamma's kalender!
Det er noe spesielt med pakkekalender fra mamma, uansett alder er det alltid noe med mamma's kalender!
(det varmer mitt hjerte å kunne henge opp den berømte kalenderen på veggen nok en gang)

Her er den, mamma's pakkekalender.



Og ja, jeg er glad i mamma's kalender :)

Tusen takk mamma og Bent!!
Nå har jeg totalt 8 adventskalendere...
  • To Sygnakalendere

  • To pakkekalendere; en fra Lena ;) og en fra mamma;)

  • Fire sjokoladekalendere (som trøst før jeg fikk pakkekalendere)
Veldig gøy!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei på deg vennen!!!!!!!!!

Ser du er veldig glad i kalenderen vi har sent deg. Kos at du setter pris på den, men 8 kalendere da!!!!!!
Masse klemmer fra Mamma og meg

GLA I DEG

sirBull sa...

Du er bortskjemt... jeg har ingen.

Ida :) sa...

Hei storebror ;)
(Bent, min stepappa;)

Ja, det var kjempekoselig med pakkekalender i posten.
Er så moro å få pakker i posten, eller generelt post som ikke er regninger :)
Gleder meg masse til å komme hjem til jul =)


Torgeir:
Hehe, jeg er ikke bortskjemt..
Bare veldig satt pris på (ellerno)
Tror at du hadde fått pakkekalender av Mamma'n din hvis du hadde hatt motet til å spørre :)

Anonym sa...

phø!!!!!

Du er bortskjemt du.

Ida :) sa...

hehe, okei kanskje litt da ;)
Men bare av og til =D

Elin:) sa...

Hehe:) Ja det e kjempe koselig når alle pynta til jul!! Rommet ditt e som sagt kjempe koselig og;) Bare å komme på besøk du og altså!!;)