søndag 19. oktober 2008

Anne Maren min kjære, hvor er du??

Nå har Anne vært borte hele helga og jeg kjenner meg en smule ensom og forlatt...
Jeg kan plutselig komme på noe morsomt som jeg og Anne pleier å gjøre, så jeg setter meg ned med mobilen i hånden og skal til å skrive til Anne når jeg plutselig kommer på at Anne er jo ikke her... =(

Nå høres det ut som Anne har forlatt meg fullstendig og reist til andre siden av jorda, noe hun altså ikke har gjort.. Anne har vært på weekendtrip til Black Hills hvor de ikke har dekning på mobilen og jeg har vært "hjemme" i Sioux Falls..

Nå er det bare noen timer til Anne kommer hjem og jeg gleder meg :D

Glad i deg snuppa :D

1 kommentar:

Anne Maren sa...

Du æ så søde! (legg merke te norsken, fortjente skikkelig norsk dette;)
Naah! Savna dæg ao littla jentå mi! ^^
Veldi gla i dæg!
Såd der i helgå å tenkte på noge sjikkelig løye, villt intern humor, så lo æg gått, men ingen Ida va der te å le mæ mæg på den.. trist! ingen skjønte kæ æg lo av, men du hadde :p kæ ska æg jær viss æg ende i stavanger å du i Bodø? :s æg æ vorte avhengig :p finnst dæ plaster mod dæg? :p