onsdag 15. oktober 2008

Snuuuufs, det e ingen so bryr seg om meg....

Drastisk...?

Helt korrekt, men det må til når det ikke er noe liv i postboksen min lenger....

Nå har det seg slik at jeg har sjekka posten sikkert 37 ganger siden mandag og det har ikke dukket opp noe som helst i boksen min.........


..... og i dag fikk Anne Maren post igjen... Pakke fra Norge, med en kjempeartig T-shorte i fra mamma'n hennes med et stort bilde av Anne Maren på.. (UTROLIG MORSOM! ;) )

Så derfor vil jeg komme med en oppfordring til alle dere der hjemme;

- SEND IDA EN PAKKE I POSTEN :D -


Noen hjelpende skritt på veien...
Ida ønsker seg:
- Smash (Nidar)
- Leverpostei (Stabburet)
- Koselige kort
- Brev
- Norsk tyggis, extra sølv

- Tegninger
- Ting/mat som er typisk norsk. (trenger ikke brunost)
- MEDISTERKAKER
- trenger du flere råd for å sende noe kos? (let me know)

Adr min er:
Navnet mitt
(naturligvis, fornavn og etternavn, kan du det ikke trenger du ikke sende noe;)
2001 South Summit Avenue
Augustana College, Postbox 1744
Sioux Falls, South Dakota 57197
USA

Jeg venter i spenning!

Ellers skjer det ikke stort i dag, lurer på å ta en cowboy-strekk/powernap/høneblund snart...
Resten av dagen kommer til å gå med på å skrive en oppgave som skal inn snart, kanskje en aldri så liten treningsøkt og bestille tur til MIAMI :D


Ka du driv på med?? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey, hvis du chiller med Miami til etter November så er jeg der da =D hehe. BAre en tanke. Katrine kommer også i Februar. BRa du koser deg i US and A. =)

Anonym sa...

Skal ikke tilbake til USA, hva mener du med det?? Quiter du? Hva sQren? =p Alt bra her! hehe