lørdag 18. oktober 2008

Tiden flyr...

Nå har jeg vært i USA i 7 uker og 4 dager, det er ganske utrolig...
På mange måter føles det ikke slik, det føles som om vi har vært her kjempelenge og på en annen måte husker jeg ankomsten vår som om den var i går..

Det er rart hvordan ting ofte blir annerledes enn man hadde regnet med, jeg husker så godt hvordan jeg og Anne snakket om at vi ikke hadde laget oss noe bildet av hvordan det kom til å bli her og vi hadde heller ingen forventninger.

Det er en nydelig liten by vi reiste til for 7 uker siden og det kommer til å bli veldig trist å reise herfra.

Mye ble som sagt ikke som vi hadde forventet, og som jeg sa før jeg dro fra Norge så var det ikke snakk om å finne seg noe amerikansk kjæreste her..

Det gjorde jeg ikke heller, men jeg fant meg en ganske så herlig nordlending og det ganske fort...
Av og til hender det at kjærlighet ved første blikk stemmer, i allefall nesten... ;)

I dag har vi vårt første "anniversary", altså 1 mnd.
Og det kommer til å bli mange flere, for jeg storkoser meg med denne herligheten her :D

Og hittil har vi det bare helt strålende, hva mer kan man ønske seg? :)

Gla i dæ, kjære <3

Ellers går det i lekser og glede seg til onsdag, for da skal vi (tilfelle noen ikke har fått det med seg) til Miami Beach :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann.. Hvordan går det i det sore utland? :D Her går altbra russeturen til Barcelona var kongebra :D

Legg til min blogg da ;D

www.nummeline.blogspot.com

Klemmer fra meg :D

Anonym sa...

Glad i dæ jenta mi !

Ida :) sa...

Og æ e gla i dæ og :D

Karen Marit sa...

så fine dere er!
gratulerer med 1 mnd:)
nå er det bare 4 dager så er jeg i kenya!:D helt sykt!så tenker jeg på dere som er i usa nå, skole der å er der litt lengre enn jeg skal være borte...
Dere er TØFFE:) så bra at dere reiste dit:) dere kommer til å vokse og erfare så utrolig mye!