tirsdag 21. oktober 2008

Macy is my best friend :D

I dag var jeg ute på tur med Macy igjen, min trofaste turvenninne som aldri svikter.
Denne venninnen min er en firbeint en som bare er helt utrolig skjønn! :D

Som regel har hun det ganske travelt og vil helst komme seg avgårde så fort som mulig, men som regel alltid når vi kommer tilbake så har hun masse tid til å herje og leke litt med meg.

Til dere som ikke har hund, skaff dere hund!

Se hvor herlig hun(/vi) er ;)



Jeg og Macy leker på gulvet inne hos Kevin..


Macy fikk latterkrampe av en morsom vits jeg fortalte på norsk og avsluttet med å nyse meg midt i fleisen ;)


Og ville deretter ikke ha en venlig nuss engang :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg vil ha en venlig nuss ida:p:p
bare venlig nuss, ikke noe mer:p

Ida :) sa...

hehe, du vet hva som skjer da ;p hahaha:p

chooopchoop:p

*nuss* ;)