tirsdag 14. oktober 2008

Gleder meg til jul...

Er det litt for tidlig synes du?
- ja det er det, meeeen jeg gleder meg likevel... :)

10 gode grunner til å glede seg til jul:

1. Jeg skal hjem til Norge
2. Jeg får treffe hele familien igjen
3. Jeg får treffe Roomien min igjen :D
4. Jeg skal spise masssssssse medisterkaker!
5. Lukten av jul og surkål
6. Snø og julegater
7. Julegaver ;)
8. Kjøre bil igjen! (manuel)
9. Planlegge artig roadtrip til Bodø :)
10. Spise pepperkaker :D


.....og siden vi er i gang.....

Årets ønskeliste:
1. Penger
2. Penger til leilighet
3. Ting til leilighet
4. Farsedeig ( forbruk i 5-10 år fremover )
5. Koselige ting. Bilder, og lignende...
6. Musikk...
7. Cardigan
8. Sorte rammer
9. Sengetøy
10. Spaopphold


Artig ønskeliste i år... ;o)


2 kommentarer:

Anonym sa...

noen som er tidlig ute på med ønkselista:p men d er bare bra, da har jo jeg bedre betekningstid på hva jeg skal gi deg:) hehe

SiLje sa...

Hei Ida<3
ja, nå er det lenge siden!! Hørte du skulle komme til Norge igjen!!:) JiPPiii for oss som er her og få deg tilbake<3 Jeg savner deg, og jeg gleder meg masse til nyttårsfeiring!! Nesten mer til den kvelden enn til julaften;) For da får jeg se bl.a DEG igjen!! Blir såå good! Så blir det kjekt å hilse på din kjære også;)
I helga skal jeg til Tromsø og besløke Elin og folket;) Gleder meg! Ha det fint så lenge min venn<3 Glad i deg Ida!