onsdag 29. oktober 2008

Utrolig deilig med ferie :)

Nå er jeg (vi alle for den sakens skyld) tilbake i Sioux Falls etter noen herlige dager i Miami.
Veldig trist å reise derifra for det var ufattelig godt med litt ekte avslapping og avkobling fra skolen. Men nå er det tilbake til realiteten og siste innspurt før vi vender snuten heim til Norge igjen i desember... :)

Kunne sagt masse om turen til Miami, men tar den korte versjonen idag også ;)

- SOL
- Gode drinker
- Herlige folk
- DANIEL <3
- Vannscooter (KICK!)
- Strand (både Daniel og faktisk strand strand)
- Salt vann :p
- Eget rom.
- Shopping
- Gode middager
- Artige uteliv
- Gledelige øyeblikk

.................. og masse mer.... :)

Takk for turen alle som var med!

Her er en liten smakebit av hva vi gjorde i Miami ;)

Jeg og Daniel "leker" badevakter, noe Daniel egentlig er, men likvel... :p

3 kommentarer:

CK sa...

Jippi!!! Miami var utrolig.. hvor er alle bildene hen?

Miami 4evah-evah

Lene :) sa...

Heei kjære usa-beboer:)

Det tok sin tid me oppdatering ja:P Men kan sei det sånn at då trives eg ja:D hehe..Herlig plass og herlige menneske:)
Du derimot har mange oppdateringar som er verdt å følge me på:) Utruleg koselig å sjå at kjærligheten blomstra me Daniel <3 Gratulere så masse! Høyre du skal tilbake til jul..vart litt sjokka..hehe..Korleis blir det med studiane då?:)

Nyttårsfeiring i Grimstad blir bra ja:)Fullt hus og masse liv tenke eg:) Blir så bra atte! Skal daniel vere me forresten?:)

Glad i deg<3
Klem frå en ganske norsk en:)

Anonym sa...

hehe, når jeg ikke kunne komme til USA, kan jeg heller nøye meg med en dyr bilett til drammen:) kommer 2 juledag på kvelden, håper d går greit? nå er jeg hos familien bull, før jeg drar videre til sygna=)

Lena