mandag 20. oktober 2008

Sykt, rystende og utrolig skremmende.

36 år gammel mann drepte og spiste deler av sin kjæreste.
Ekstremt hvor syk man kan bli og hvor ufattelig syke handlinger mennesker verden rundt kan begå...
Jeg kjenner at jeg blir fysisk kvalm av å lese om dette.

http://news.sky.com/skynews/Home/UK-News/Chef-Murdered-And-Ate-Boyfriend/Article/200810315123304?lpos=UK_News_Carousel_Region_1&lid=ARTICLE_15123304_Chef_Murdered_And_Ate_Boyfriend

Se også:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/10/20/550921.html

3 kommentarer:

Anne Maren sa...

sjuge, sjuge, sjuge, sjuge, sjuge, sjuge...... menneske! e d mulig!?! jer meg fysisk vondt aa tenka at me leve paa den sama jorda.. kor gaar d gale me "saanne" folk? offameg.. an e sjuge, saa sinnsvakt sjuge! E liksom en ting aa drepa nogen, men du tilberede aa ede di ikje ittepaa! :o herlighet.. nei eg blir bare daarlige eg og...

moganono sa...

syk veldig syk,han har spiste i sinne kjerlihed,det er utrolig ,men det kjer Abdelkadir

Stine Elise sa...

sjuge..


men over til noko anna(leste saken i forigårs), for ja, eg skal kanskje til grimstad. kanskje. har sagt ja at eg skal, men så har eg ein sånn langhåra kar i modum som også vil ha meg dit, så eg tenker litt på begge. og hovudfokuset burde vore på skulen, men det er det altås ikkje. vi har så masse å gjør og eg er seint ute som vanlig. typisk.. skal skjerpe meg snart. snart...'

jeees. kortid kjem til tilbake til gamlelandet?